به نام خدا
*** اطلاعیه بسیار مهم ***
قابل توجه کلیه همکاران و مشتریان عزیز :
با استناد به " بند 3 دستورالعمل استفاده از خدمات ارسال کالا " که در دفاتر کاری بازاریابان محترم ذکر شده و متن آن به شرح زیر می باشد :
" 3 ) همکاران مستقلی که انبارهای شهرستان ها را جهت دریافت کالا انتخاب می نمایند ؛ می بایست حداکثر تا یک ماه پس از تاریخ فاکتور نسبت به دریافت کالای خود اقدام نمایند ؛ در غیر اینصورت شرکت هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت . "
لذا از تاریخ پنجم دی ماه 97 ؛ دفتر تحویل کالای 121 اصفهان تنها پاسخ گوی افرادی خواهد بود که حداکثر دو ماه از تاریخ فاکتور خرید شان گذشته باشد ( با توجه به تاخیر های احتمالی در ارسال کالاها ) .
* * * هم چنین جهت تحویل گرفتن فاکتورهای قدیمی تر فقط تا پایان روز سوم دی ماه فرصت باقی است و پس از این تاریخ ؛ دفتر تحویل کالای 121 هیچ مسئولیتی در قبال فاکتورهای بیش از دو ماه از زمان خرید نخواهد داشت .
در ضمن روز چهارم دی ماه دفتر تحویل کالای 121 جهت انبار گردانی سالیانه تعطیل می باشد .
لطفا به تمامی افراد مجموعه ها اطلاع رسانی لازم انجام پذیرد . . .